۵۶
تعداد بازدید: ۵۱۳۳
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
وی خطاب به همفکران خود در جریان اصولگرا تأکید کرد:نباید دوستان به حاشیه سازی ها توجه کنندو ما انتظار نداشتیم خودی ها برای ما خبرسازی کنند و بگویند آیت الله موحدی کرمانی به مصباحی مقدم در جلسه ای تذکر جدی داده اند در حالی که ما نه جلسه ای داشتیم و نه تذکر جدی به من داده شد .تمام همت بنده در طول یک سال و اندی که از مباحث سیاسی مربوط به اصولگرایی میگذرد این بوده که بروحدت تأکید و آن را تعقیب کنم واز این رو انتظار نداشتم که حرفی زده شود که خلاف واقع است.
ایشان در گفتگو با خبرگزاری جامعه روحانیت مبارز از عملکرد و انتخاب "تیتر"برخی رسانه ها ابراز تأسف کرد
وی نسبت به شیطنت برخی رسانه ها در قبال مواضع اخیر او و همچنین واکنش تعدادی از نیروهای خودی اصولگرا نسبت به اظهاراتش ابراز تأسف کرد و گفت:باید از دو جهت ابراز تأسف کرد:
اول از جهت تیترها یی که انتخاب شدکه گاهی با متن مصاحبه هیچ هم خوانی ندارد. ایشان با ابراز تأسف از برخوردی که رسانه ها و سایت ها و روزنامه ها در پیش گرفتند افزود:این اقدامات باعث نگرانی بعضی از دوستان ماهم شده است .
"به آیت الله موحدی کرمانی گفتم رسانه ها حاشیه سازی کردند"
مصباحی مقدم خاطرنشان کرد :به دنبال این مسائل پیش آمده ، حضرت آیت الله موحدی با بنده تلفنی صحبت کردند و فرمودند نقل قول هایی از جتابعالی در مصاحبه ها مطرح شده است ، قضیه چیست؟بنده هم قضیه را توضیح دادم و عرض کردم که رسانه ها و خبرنگاران حاشیه سازی کرده اند.
وی خطاب به همفکران خود در جریان اصولگرا تأکید کرد:نباید دوستان به حاشیه سازی ها توجه کنندو ما انتظار نداشتیم خودی ها برای ما خبرسازی کنند و بگویند آیت الله موحدی کرمانی به مصباحی مقدم در جلسه ای تذکر جدی داده اند در حالی که ما نه جلسه ای داشتیم و نه تذکر جدی به من داده شد .تمام همت بنده در طول یک  سال و اندی که از مباحث سیاسی مربوط به اصولگرایی میگذرد این بوده که بروحدت تأکید و آن را تعقیب کنم واز این رو انتظار نداشتم که حرفی زده شود که خلاف واقع است.
آخرین اخبار
پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت رییس جمهور کشورمان و همراهانش

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت رییس جمهور کشورمان و همراهانش

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز در پیامی شهادت رییس جمهور کشورمان و همراهانش را تسلیت گفت.
پیام تسلیت رییس جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت آیت الله رئیسی و تیم همراه

پیام تسلیت رییس جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت آیت الله رئیسی و تیم همراه

آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و جمعی از خدمتگزارن نظام را تسلیت گفت.