۵۵۴
تعداد بازدید: ۸۷۵
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲
شورای وحدت در بیانیه ای از اقدام فرزندان عاشورایی ایران عزیز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، شورای وحدت در بیانیه ای از اقدام فرزندان عاشورایی ایران عزیز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

«"کذلک نجزی القوم المجرمین" بلی ما بدین گونه قوم بدکار را مجازات می‌کنیم.

سوره احقاف / آیه ۲۵
اقدام معنادار و سیلی محکم به تروریست های صهیونیستی و دست ‌پرور آمریکا، تحقق وعده صادق و جلوه‌ای از الطاف و نصرت الهی بر ملت سلحشور ایران اسلامی در رویارویی و مصاف با جبهه وسیع دشمنان انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را مقهور حقانیت و قدرت ضرب شست ایران عزیز در یک عملیات پیچیده، هوشمندانه و سهمگین ساخته است.
بی شک با به شهادت رسیدن زائران مزارسردار سرافراز اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ملت قهرمان ایران نه تنها از مسیر مقاومت دست نکشیده بلکه تا تحقق امنیت و آزادی کامل منطقه به ویژه غزه مظلوم از جور و ستم و فتنه‌های استکبار جهانی مأیوس نشده و با اقتدارتر و صلابت تر از گذشته این مسیر درخشان را ادامه خواهند داد.
اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مقر جاسوسی موساد و حامیان تروریست ها، درس بزرگی به آمریکای جنایتکار و صهیونیست های جلاد است تا بدانند دوران بزن و دررو گذشته است و پاسخ ایران اسلامی به هرگونه توطئه ای سخت و نابود کننده خواهد بود.
شورای وحدت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز حادثه تروریستی کرمان از فرزندان عاشورایی ایران عزیز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی می نماید.
 
شورای وحدت
۲۶ دی ۱۴۰۲
آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.