۵۳۷
تعداد بازدید: ۱۴۰۱
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲
مصباحی مقدم:
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: بنا داریم کمیته مشترکی بین ما و جامعه مدرسین درباره کاندیداهای انتخابات خبرگان تشکیل شود و تلاش می‌کنیم لیست مشترک در سراسر کشور برای انتخابات خبرگان ارائه دهیم.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفـت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره برنامه جامعه روحانیت مبارز در انتخابات دوره ششم خبرگان رهبری که ثبت‌نام داوطلبان آن از روز 14 آبان آغاز می‌شود، گفت: طی ماه‌های گذشته بین ما و جامعه مدرسین جلسات مشترکی برگزار شد و بنا داریم کمیته مشترکی بین ما و جامعه مدرسین درباره کاندیداها تشکیل شود؛ ما تلاش می‌کنیم تاجایی که امکان دارد، به‌صورت توافقی لیست مشترک در سراسر کشور برای انتخابات خبرگان ارائه دهیم.

سخنگوی جامعه روحانیت خاطرنشان کرد: ما هنوز وارد بحث درباره کاندیداها نشده‌ایم و باید شورای نگهبان ابتدا نتیجه بررسی‌‌ها را اعلام کند و از بین افراد تأییدصلاحیت‌شده، درباره لیست صحبت کرد.

وی افزود: در جامعه روحانیت که هزاران عضو در سراسر کشور دارد، به‌صورت تشکیلاتی در همه استان‌ها فراخوان کردیم که شخصیت‌های علمی و برجسته روحانی به میدان بیایند و برای انتخابات خبرگان ثبت‌نام کنند.

مصباحی مقدم درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز یک حزب نیست و در سطح سایر احزاب فعالیت مستقیم ندارد، اظهار داشت: ما با احزاب اصولگرا که در شورای وحدت حضور دارند در ارتباط هستیم و با شورای ائتلاف هم گفت‌وگو می‌کنیم؛ تلاش ما بر این است که با نزدیک کردن این مجموعه‌ها بتوانند لیست واحدی ارائه کنند و جامعه روحانیت از لیست واحد حمایت کند.

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.