۵۳۲
تعداد بازدید: ۱۵۹۶
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲
جامعه روحانیت مبارز در محکومیت جنایت رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در غزه بیانیه ای صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
جنایت بی سابقه و فاجعه بار رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه آن قدر تلخ و ذلیلانه است که دیگر تنها اعلام انزجار و محکوم کردن این و آن و بیان الفاظ و واژه ها کافی نیست. این اقدام پلید و زبونانه که در آن بیش از هزار کودک و زن بی دفاع و بیماران بستری در بیمارستان به شهادت رسیدند، یک جنایت بی سابقه جنگی است که همه وجدان های بیدار بشری از آن منزجر است.
 
رژیم کثیف و دیو صفت اسراییل با این جنایت جنگی هولناک مهر ختامی بر پرونده سیاه خود زد و به فضل الهی پایان کار این رژیم هر چه زودتر محقق خواهد شد.
آیا رگ غیرت و انسانیت قدرت های فریب کار غربی در مقابل این جنایت جدید هیولای خونخوار صهیونیستی تکانی خواهد خورد؟! آیا محافل حقوق بشری که بوق های تبلیغاتی و ادعاهای توخالی آنها دهه ها افکار عمومی جهان را کر کرده در این مورد نیز سکوت خواهند کرد؟!
 
آیا از این اقدام کثیف تر و البته ذلیلانه تر وجود دارد که نقطه ای را برای کودکان و زنان بی پناه نقطه امن اعلام کنند و بعد همان نقطه را بمباران کنند؟! چرا دولتهای خائن و جنایتکار آمریکا و انگلیس و فرانسه قطعنامه شورای امنیت را وت کردند و چرا سراسیمه به اسراییل می روند تا از این رژیم حمایت کنند و از فروپاشی آن جلوگیری کنند؟! و دهها سوال بی پاسخ دیگر که عموم ملتها و بشریت در موضوع فلسطین مظلوم از محافل بین المللی مطرح کرده و می کنند؟!
 
جامعه روحانیت مبارز با ابراز انزجار و نفرت از این جنایت هولناک از ملتها و دولتهای اسلامی می خواهد با مسوولیت پذیری بیشتر در برابر این رژیم سفاک وارد میدان شوند و همه ظرفیت ها را بسیج کنند تا ریشه ابن غده سرطانی هر چه زودتر خشک و کنده شود.
 
از رهبران و روسای سازمان کنفرانس مصرانه می خواهیم در سریع ترین زمان یک نشست فوری و فوق العاده برگزار کند و تصمیمات موثری اجرایی اتخاذ کند و همچنین از دولت جمهوری اسلامی می خواهیم در سازمان‌های بین المللی با تحرک و رایزنی بیشتر زمینه محکومیت و اقدامات حقوقی علیه رژیم تل آویو را دنبال کند.به امید ریشه کن شدن ظلم و جنایت این رژیم سرتاسر خباثت و خیانت و رهایی و سرافرازی مردم شریف و مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف از اشغال صهیونیست های خوانخوار.

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
جامعه روحانیت مبارز
۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲
 
 
 
آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.