۵۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۷۱
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی:
نود و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت روز سه‌شنبه بیست و یکم شهریور ماه در حسینیه سیدالشهدا(ع) با حضور همه اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای وحدت، نود و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت روز سه‌شنبه بیست و یکم شهریور ماه در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد. در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین اخبار و تحولات سیاسی داخلی کشور ناظر به موضوع مهم انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت فعالیت‌ همه احزاب و جریانات سیاسی درون نظام و پیدا کردن نقاط اشتراک برای حفظ وحدت، افزایش مشارکت و رقابتی شدن انتخابات تاکید گردید.در ابتدای این نشست، منوچهر متکی دبیر اجرایی شورای وحدت با اشاره به منسجم تر شدن تدریجی کارهای ستادی شورای وحدت افزود: در ۱۹ استان وضعیت فعالی برای شورای وحدت داریم و شاهد فعال شدن پارلمان استانی در این استان‌ها هستیم.

متکی به لزوم برگزاری جلسات مربوط به اقشار، اصناف و معاونت‌های شورای وحدت نیز گفت: در تهران، در مورد ساختار و ترکیب کاندیداها در فهرست نهایی لازم است از همینک بحث‌ها و تبادل نظرهایی داشته باشیم. بحث حضور زنان و جوانان و مکانیسم شناسایی افراد کارآمد و شایسته بایستی با یک مدل مطلوب ارائه شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی با اشاره به اینکه شورای وحدت باید با تشکیلات خود ظرفیت سازی کند گفت: باید افراد توانمند و شایسته را شناسایی کنیم و ذهن خود را درگیر بگو مگوهای سیاسی و حواشی کار نکنیم. هنر یک تشکیلات قوی این است که افراد شایسته را شناسایی کند، آنها را به میدان بیاورد و در معرض رای و رقابت در انتخابات قرار دهد. این اصل و اساس فعالیت های ما باید باشد. این اصل کار است و نهایتا در هفته منتهی به انتخابات تصمیم می گیریم که به دنبال ائتلاف باشیم یا نباشیم  یا با فلان حزب و تشکیلاتی همراهی داشته باشیم یا نداشته باشیم.

همچنین در این نشست، محمدرضا باهنر دبیر جامعه اسلامی مهندسین با ارائه تحلیلی از آخرین آرایش انتخابات مجلس گفت: در تلاش هستیم از نمایندگان فعلی در هر حوزه انتخابیه یک ارزیابی داشته باشیم و مواضع آنها را مورد بررسی قرار دهیم و نهایتاً با همین اطلاعات در خصوص نامزدهای استان‌ها تصمیم‌گیری کنیم.در ادامه جلسه سایر اعضا، ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص لزوم نشاط آفرینی و انضباط بخشی به فعالیت‌های شورای وحدت در سراسر کشور پیشنهادات و راهکارهایی را مطرح نمودند. فعال سازی ایده پارلمان استانی،  فعال شدن ستاد انتخابات شورای وحدت، ایجاد تشکیلات قوی و تدوین تقسیم کار دقیق، و شناسایی و حمایت از نامزدهای توانمند و اصلح مهمترین پیشنهاداتی بودند که مورد تاکید قرار گرفتند.

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.