۱۷۲
تعداد بازدید: ۱۰۳۸۶
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
جامعه روحانیت مبارز در خصوص خریدکالای ایرانی،حرکت ماندگار ملت ایران، انسجام ملی،حمایت از تصمیم دولت در مدیریت بازار ارز و کاهش مصرف آب بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

خرید کالای ایرانی رمز عبور برای رسیدن به اقتدار ملی است

جامعه روحانیت مبارز در خصوص خریدکالای ایرانی،حرکت ماندگار ملت ایران، انسجام ملی،حمایت از تصمیم دولت در مدیریت بازار ارز و کاهش مصرف آب بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه جامعه روحانیت مبارز به این شرح است:

فرا رسیدن ماه شعبان ماه رحمت و برکت، ماه بخشش و عطا، ماه مناجات و دعا، ماه صلح و صفا، ماه رستگاری و نجات، ماه خدا و رسول خدا بر بندگان، مؤمنان و شیفتگان حضرت حق جل و علی مبارک باد.

اعیاد بزرگ این ایام، ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین و فرزندش حضرت زین العابدین و برادر گرامی اش ابوالفضل العباس علیهم السلام و همچنین پیشاپیش میلاد مولی الموالی و مصلح کل، امام عصر حجه بن الحسن المهدی سلام الله علیه را شاد باش می گوئیم.

ملت بزرگ ایران با فرهنگ عاشورائی و حماسه و ایثار حسینی و خلوص و بندگی و عرفان سجادی و وفا و صفای عباسی و صبر و مقاومت و اصلاح گری و نجات بخشی مهدوی تاریخ معاصر را بنام خود رقم زده است.

آنچه در مصاف سخت حق و باطل و جدال های نفس گیر و مردافکن دفاع از ارزش های انسانی و درستی می پردازیم، بهای سنگین حاکمیت حق و مبارزه با فساد و تباهی، تجاوز به حقوق مظلومان و ایستادگی در برابر نظام طاغوتی و اهریمنی مستکبرین جهان خوار است.والبته این مبارزه مبارک و میوه شیرین آن عزت و شرف و آزادگی و جاودانگی است که گوارای ملت ایران باد.

جامعه روحانیت مبارز همراه و همگام با شما برای استحکام و استواری در این مسیر حیات بخش و عزت آفرین به علل تحقق آن منجمله امور زیرین تأکید می کند:

1.     ایمان و باور به درستی مسیر و هدف های انتخاب شده و آرمان ها و شعارهائی که فریاد کشیده ایم و همه با همه ی توان از آن پاسداری کرده ایم.

2.     وحدت و انسجام همه طبقات، گروهها، اقشار، قومیت ها و مذاهب و همدلی و یک صدائی که رمز اقتدار و توان ملی است.

3.     عزم و جدیت و تلاش همه جانبه و همکاری و پشتیبانی همگانی که بدون تردید بزرگراه عزت و پیروزی است.

4.     خودشناسی، خودباوری، خوداتکائی، خودیاوری و خودسالاری، پنجگانه ی رستگاری ملی است.شالوده ی این بنای مستحکم در مردم سالاری دینی بنیان نهاده شده است و باید با دقت و صلابت به این مسیر ادامه دهیم.

5.     شعار ملی سال یعنی خرید کالای ایرانی رمز عبوربرای رسیدن به  اقتدارملی است.همه بکوشیم تا با دانش، فناوری، ذوق، هنر، مراقبت و نظارت هم و با حمیت و احساس ملی ودینی، تولیدکننده ومصرف کننده ی کالای بومی باشیم.

6.     تصمیم دولت در کنترل بازار ارز در این شرایط سخت و کینه توزانه ی تهدید و تحریم، هرچند با تأخیر ولی بجا و صحیح است. همه کمک کنیم تا پول ملی ارزش خود را حفظ نموده و با تقاضای کمتر ارز عرصه را برای بدخواهان و طمع ورزان محدودکنیم. دولت محترم باید با برنامه ریزی، هماهنگی، جدیت و مراقبت دائم نسبت به ثبات بازار ارز و نظارت بر مصارف آن و جلوگیری از استفاده های غیرضرور بیافزاید.

7.     آب برای سرزمین خشک و نیمه خشک ایران از گذشته تاریخ تاکنون اهمیت فراوانی داشته است.کاهش نزولات، افت شدید منابع زیرزمینی و مصرف بی رویه و نامتعادل آب زنگ خطری بزرگ برای حیات و آینده ایران است. فرهنگ استفاده درست از آب باید به یک نهضت قوی و فراگیر تبدیل شود.از همه شهروندان و بخصوص کشاورزان عزیز می خواهیم با آگاهی و هوشیاری پیش قدم شویم و از اکنون حداقل 10 درصد از مصرف خود بکاهیم، تا با راهنمائی صاحب نظران و متخصصان امر به یک الگوی کامل و صحیح دست یابیم.

جامعه روحانیت مبارز در این ماه عزیز از خداوند بزرگ برای ملت عزیز ایران کامیابی، رفاه، عزت و سلامتی و تعالی معنوی طلب می کند.

و برای توفیق بیشتر مسؤولین و دست اندرکاران برای خدمت مفید و مؤثر به مردم عزیز و برای نجات و رهائی امت اسلامی از ستم و ظلم استکبار و صهیونیسم جهانی دعا می کنیم.

خداوند متعال مقام معظم رهبری را در پناه لطف و عنایت خود محفوظ دارد و ظهور منجی و مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم را هرچه زودتر نزدیک بفرماید.    آمین رب العالمین

1/2/97

چهارم شعبان المعظم1439