۱۵۴
تعداد بازدید: ۱۳۵۵۸
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه اظهارات ترامپ او را در منطقه منفور کرد، گفت: اقدامات سپاه در منطقه مورد حمایت ملت ایران است.

حجت الاسلام مصباحی مقدم در گفت وگو با تسنیم:

اقدامات سپاه در منطقه مورد حمایت ملت ایران است

شناسه خبر: 1545836 سرویس: سیاسی
حجت الاسلام مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه اظهارات ترامپ او را در منطقه منفور کرد، گفت: اقدامات سپاه در منطقه مورد حمایت ملت ایران است.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتوگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ترامپ در سخنرانی اخیر خود ملت ایران را تروریست خواند و سپاه پاسداران را یک سازمان ترویستی معرفی کرد. وی خلیج فارس را با نامی جعلی یاد کرد و نقش ایران را در منطقه به عنوان یک دولت بیثبات کننده معرفی کرده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از سخنان رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به اظهارات سخیف ترامپ یادآور شد: آقای روحانی شب گذشته، پاسخ همه جانبهای را به عنوان سخنگوی ملت ایران به اظهارات ترامپ داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان مورد اعتماد ملت ایران است و ملت ایران همواره حامی سپاه بوده و خواهد بود.

مصباحی مقدم در همین زمینه گفت: سپاه پاسداران به نوعی نشان دهنده حضور ملت ایران در دفاع از خود و منافعش در کشور و منطقه است. مردم ایران خصوصا جوانان؛ دختران و پسران از شب گذشته پاسخ خوبی به اظهارات بی‌شرمانه ترامپ دادند.

وی افزود: اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا او را در جهان و ایران از منفورترین انسانهای عصر حاضر قرار داد. جا دارد، دولتهای مختلف جهان به خصوص دولتهای اروپایی و سایر کشورها مواضع خود را نسبت به اظهارات ترامپ با شفافیت و صراحت اعلام کنند؛ البته برخی از این کشورها اعلام موضع کردند و نظراتشان در نقطه مقابل اظهارات ترامپ بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: ملت ایران  حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فعالیتهایی که در منطقه به عنوان اقدامات مستشاری انجام میدهد اعلام کرده و عزیزان خود را در این راه به میدان فرستاده است.

مصباحی مقدم یادآور شد: شهدای مدافع حرم نشان دهنده حمایت اساسی ملت ایران از اقدامات سپاه در راستای خنثیسازی توطئههای استکبار جهانی و صهیونیست در منطقه است. این کشورها داعش را خلق و از آن حمایت کردند.آنها داعش را به عنوان ابرازی برای بازسازی منطقه قرار دادند که خوشبختانه سپاه با اقدامات خود در حال محو کردن این گروه است و انشاء الله  به زودی شاهد زوال داعش خواهیم بود.

انتهای پیام/